Įsivaizduokite tiesioginę savo produkto pristatymo transliaciją. Tai įmanoma. Jau šiandien

FacebooklinkedinFacebooklinkedin

Jeigu tik pageidaujate, rodyti tiesioginę transliaciją galite jau šiandien. O galimybė realiu laiku persikelti intriguojančio veiksmo vietą (pavyzdžiui, į mėgstamos TV laidos užkulisius) ir, svarbiausia, viską matyti gyvai, atveria itin įdomias galimybes tiek specialistams, tiek bendrovėms.

2015 metais pirmuosius drąsesnius žingsnius žengė tokie live streaming servisai kaip Periscope, Blab ir Meerkat. Kol kas iš jų didesnio popliarumo sulaukė Periscope, tačiau kitų nurašyti taip pat negalima. Labai bus įdomu pamatyti, kaip į tai  atsakys Facebook arba, pavyzdžiui, Google su savo kol kas ne itin patogiais Hangouts. O gal į traukinį įšoks ir Twitter su Instagram. Žodžiu, daugiau bangų laukiame 2016 metais.

O kol kas potencialusis Periscope, nors ir auga dideliu greičiu, bet dar kritinės vartotojų masės nepasiekė.

Šiame soc. tinkle dabar karaliauja pavieniai asmenys, kurie nori atkreipti į save dėmesį. Aišku, kad didžioji dalis live streaming publikos ir bus casual suspects iš viso pasaulio, siekiantys susilaukti dėmesio. Neabejotinai daugiausiai dėmesio sulaukia merginos, galinčios šnekėti apie bet ką . Mano nuostabai, Periscope ypač populiarus Rusijoje ir daugelyje „-stanų“. Iš tų kraštų galite nuolat rasti tiesioginių Periscope transliacijų.

Savo ruožtu lietuviai aktyvumu nusileidžia kitų šalių gyventojams. 2015 m. rudens ir 2016 m. žiemos mėnesiais sekiau, kas pirmas pralauš ledus Lietuvoje, bet dar neteko pamatyti nei vienos transliacijos iš Lietuvos. Nieko tokio, pas mus naujovės gal ir lėčiau, bet vis tiek ateina.

Akivaizdu, kad kompanijoms tiesioginės transliacijos atveria naujų galimybių kurti vartotojų patirtį, ir tik laiko klausimas, kada bus ryžtasi kūrybiškai tai išnaudoti. Ir nors kol kas tai naudingesnis įrankis asmenims, užsiimančiais personal branding, bet tikėtina, kad jau visai netrukus aktyviau eksperimentuoti su live streaming imsis ir bendrovės.

Štai bent 10 būdų, kuriais ateityje kompanijos neabejotinai stengsis įtraukti klientus bei jiems papasakoti apie savo produktus bei paslaugas:

– produkto/paslaugos pristatymo renginys ir užkulisiai;

– tiesioginė klausimų ir atsakymų (QandA) su bendrovės vadovu sesija;

– įvairiausi behind the scenes video;

– įmonės/įmonės darbuotojų pristatymas kitu kampu (naudinga HR skyriui);

– video iš produkto gamybos linijos;

– flash sales ir kitokie žaibiškų pardavimų variantai;

– naminės press konferencijos (nebereikia laukti, kol atvažiuos žiniasklaidos atstovai su video kameromis);

– how to videos (pvz., trinkelių klojimo firms darbuotojai realiu laiku parodo, kaip kloja plyteles objekte);

– klientų reakcijos, kuomet kompanijos juos nustebina netikėtomis dovanomis (nemokamomis paslaugomis, siurprizais, etc.);

– vietinės reikšmės žvaigždutės filmuoja save kaip renkasi pyragėlius/drabužius/nagų laką jūsų parduotuvėje.

Raktinis žodis yra dabar. Viskas vyksta gyvai, realiu laiku, ir tai sukelia nepakeičiamą dalyvavimo čia ir dabar pojutį. 2016 m. vartotojai to norės vis daugiau ir daugiau, tad klausimas lieka tik vienas – kaip tuo pasinaudos jūsų bendrovės marketingo skyrius.

Pasidalinkite nuomone: kada, jūsų manymu, galime tikėtis live streaming serviso „sprogimo“? O gal vis dėl tai tik trumpalaikis susižavėjimas?

FacebooklinkedinFacebooklinkedin
2 Comments

Add a Comment

Your email address will not be published.