100 POPULIARIAUSIŲ LIETUVIŲ INSTAGRAM (2018 Q2)

Skaitymo laikas: 3 min

Jeigu reiktų antrą ketvirtį apibūdinti dviem žodžiais, tai tie žodžiai būtų Naglis Bierancas. Naglis, tarsi Žalgiris Eurolygoje, padarė tai, kas atrodė neįmanoma – sudominti išlepusį lietuvį originaliu turiniu. Ir sudominti taip, kad Naglio sekėjų armija išaugo 900 procentų – nuo varganų 7560 sekėjų sausį iki dabar jau 79,3k (2018 05 01 duomenys).

Kas lėmė tokį fenomenalų jo augimą? Kviečiu skaitytojus pasidalinti savo nuomone komentaruose.

O mano nuomone, priežastys buvo trys.

Pirma, good timing. Eurovizijos atrankoje, kurioje Naglis, būdamas sėkmingai pasirodžiusio Jurgio Brūzgos komandoje, gavo taip trokštamo TV dėmesio. Jį sėkmingai konvertavo į naujus sekėjus, dalindamasis juokingais „stories“ savo IG paskyroje.

Antra, quality content. Naglis puikiai išnaudoja „stories“ savo paprastą, netgi tiesmuką humorą. Kai kurios jo frazės jau tapo legendinėmis – „skaneeei“, „kas pavalgęs neparūko, tas didžiausias Katunskytė“, „nieka, nieka, nieka – išiesta“, o TV laidos „24 valandos“ parodiją pamatyti tiesiog privalu. Naglis yra vienas iš nedaugelio, kuriančių tikrai įdomų turinį vartotojui. Apskritai kalbant, „stories“ jau yra tapusios visiška būtinybe, norint efektyviai sudominti publiką savo nuotykiais ir didinti sekėjų skaičių. Aišku, „istorijos“ turi būti juokingos, įtraukiančios (balsavimai) ir bent minimaliai apgalvoto scenarijaus.

Ir trečia, always changing. Didžiausia šoumenų baimė yra nusibosti žiūrovui ir iškristi iš konteksto. Įsivaizduokite Edmundą Kučinską, niekad neišaugusį iš „laimės žiburys“ tipo dainelių, ir, pavyzdžiui, Kastytį Kerbedį, kuris transformavo įvaizdį, muziką ir vis dar yra vienas geidžiamiausių atlikėjų tarp moterų. Taip pat geras pavyzdys būtų Justinas Jankevičius, kuris suprato, jog jo karjera spindės tik tuomet, kai jis nustos būti tik komikas.

Taip pat yra ir su Nagliu – jis išlieka įdomus. Jo turinys nuolat kinta ir sekėjai laukia vis įdomesnių vaikino nuotykių bei tiesmuko humoro.

Staiga užgriuvusio dėmesio rezultatas – atsivėrusios galimybės Nagliui Bierancui bendradarbiauti su įvairiais prekės ženklais, tarp kurių jau išsirikiavo „Gera dovana“, „Daniel Wellington“, „Adidas“, „Lietuvos draudimas“, „Huawei“, „Lidl“, „floaty.lt“, „IQOS“, „Sportland“, „Coca Cola“ ir kiti. Žodžiu, tapti influenceriu tikrai apsimoka. Tik kurkite fantastišką turinį savo auditorijai ir jums būtinai pasiseks.

Beje, kalbant apie fantastišką turinį, negaliu nepasidalinti naujai žybtelėjusia Youtube žvaigždute deMiko. Naujausias jo video įkeltas vos prieš dvi dienas ir aš jau laukiu naujo, nes I kid you not –  tai yra puikus turinys, kokybe gerokai lenkiantis daugybę vidutinių gabumų lietuvių vloggerių. Kviečiu prenumeruoti šį talentingą vaikiną  ir duoti jam dėmesio.


Tik faktai:

3 labiausiai sekėjais augę instagrameriai – absoliuti Q2 žvaigždė modelis/šokėjas/fotografas Naglis Bierancas (7560 → 75,6k; ↑900%) bei dainininkės Marija Grabštaitė (13,5k → 41,4k; ↑207%) ir Beatričė Pundžiūtė (32,2k → 65,5k; ↑103%);

sąrašo naujokai – makiažo spesialistė Nadia Rydliova (5), interneto persona Laura Giedraitytė (57), ex-modelis now-aktorius Žilvinas „James“ Tratas (60) ir paauglių interneto dievaitė Viktorija Malašauskaitė (70), kurių nebuvau įtraukęs į Q1 šimtuką, bet, ačiū skaitytojams, teisingumas atstatytas. Beje, jeigu pastebėsite, kad kažko neįtraukiau – parašykite komentaruose;

siurprizai: per pastaruosius mėnesius stagnavo sąrašo lyderė Sylvija Vasilevska (išliko su 317k sekėjų), o šiuo metu 7-oje vietoje esanti Simona Milinytė prarado 4k sekėjų ir apskritai neauga jau pastarąjį pusmetį, kas, aišku, gal ir nėra toks didelis siuprizas, kadangi didžioji dalis jos sekėjų yra nupirkti;

apatinė riba patekti į 100-uką – 32,1k sekėjų. Būtent tiek jų turi tinklaraštininkė Gražina „Tavo mūza“;

► eliminavus 3 labiausiai augusius ir 3 labiausiai kritusius instagramerius, vidutinis augimas sekėjais sudarė 10% per ketvirtį. Tad jeigu būtent tiek augate, kas 3 mėnesius – viskas su jumis gerai, einate teisinga linkme;

► į šimtuką nepapuola, bet per pastarąjį ketvirtį daugiau nei dvigubai sekėjų skaičių išaugino dainininkė Justė „Jazzu“ Arlauskaitė (9251 → 27,5k; ↑197%), tad tikėtina, kad 100-uke ją išvysime jau kitame ketvirtyje.


 

* atnaujinta 2018 balandžio 21 d., tad įrašo skelbimo dieną duomenys jau bus šiek tiek pasikeitę.

** sekėjų pokyčio palyginimas su 2018 m. sausio duomenimis. Sausio įrašą galite skaityti čia.

 


Patiko? Pasidalinkite FacebooklinkedinFacebooklinkedin
27 Comments

Leave a Reply to comma Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.