Comma.lt – marketingo idėjos kasdienei praktikai

FacebooklinkedinFacebooklinkedin

Noriu iškart atskleisti paslaptį: man nelabai patinka šio įrašo pavadinimas (nes turėjau panaudoti net keturis prašmatnius žodžius iš eilės). Bet jis geriausiai atspindi šio projekto esmę ir mano tikslą – pasidalinti įdomiomis marketingo idėjomis, kurios įkvėptų norą išbandyti jas praktikoje.

Nieko nenustebinsiu, pasakydamas, kad marketingas yra visur ir su juo susiduriame kasdien. Marketingas naudojamas įvairiais tikslais: norint parduoti prekes ar paslaugas, siekiant įtikinti ir paveikti, stengiantis sukurti įvaizdį ir taip toliau. Tie, kurie sugeba geriausiai perprasti marketingo principus ir juos pritaikyti praktikoje, sulaukia didžiausios sėkmės. Ar norėtumėte pasiekti savo tikslus ir prisijungti prie sėkmingųjų klubo?

Net neabejoju, kad norėtumėte. Tačiau didžiausias iššūkis čia kyla kompleksiškume – marketingas nėra tik reklama, akcijos, baneriai, nuolaidos. Marketingas taip pat yra ir klientų aptarnavimas, viešieji ryšiai, penktadienio rytiniai susitikimai, vadovo pranešimas renginyje, darbuotojo paskyra socialiniame tinkle ir daugybė kitų dalykų.

Problema: jeigu marketingas apima tiek daug svarbių sudedamųjų dalių ir fiziškai neužtenka laiko joms visoms išbandyti, kaip žinoti, kuri yra svarbiausia?

Atsakymas: pasiduoti negalima bandyti (padėkite kablelį, kur manote, kad jam vieta).

Jau?

Kviečiu dėti kablelį po žodžio „negalima“. Nuolat bandyti yra tiesiog būtina.

Pažvelkite į marketingą šitaip: svajonė prasideda nuo idėjos. Idėja performuluojama į konkretų tikslą. Tikslas perkeliamas į veiksmų planą. Planas įvykdomas ir gaunamas rezultatas. Išanalizuojama, ar rezultatas pasiekė tikslą, ir kitą kartą padaroma geriau ir/arba kitaip. Nuolat bandydami ir tobulėdami, ilgainiui pasieksite tai, ko norite.

Comma.lt daugiausiai kalbės apie pradinį lygmenį – idėjas, o naudingiausia bus marketingo, viešųjų ryšių ir pardavimų specialistams ir studentams bei visiems, kurie nori daugiau sužinoti apie išties vaizduotę audrinantį marketingo pasaulį.

Pažadu, kad dalinsiuosi geriausiomis savo idėjomis, kurios, viliuosi, leis jums pasiekti savo tikslus.

FacebooklinkedinFacebooklinkedin

Add a Comment

Your email address will not be published.