9 specialistai Lietuvoje, kuriuos verta stebėti marketingo ir pardavimų vadybininkams

Skaitymo laikas: 3 min

Nemaža dalis įvairų sričių specialistų Lietuvoje puikiai išnaudoja viešumo galią ir asmeninį vardą internete stiprina ne tik atsitiktiniais pastebėjimais apie gyvenimą, bet ir naudingomis įžvalgomis iš profesinės srities. Tai savo ruožtu yra neįkainojamas žinių šaltinis tiek studentams ar pradedantiems specialistams, tiek ir labiau patyrusiems vadybininkams, kurie nori pagilinti savo žinias konkrečioje srityje.

Į šį sąrašą pateko tie specialistai, kurie bus naudingi marketingo ir pardavimų vadybininkams, nes jų idėjos tokios stiprios, kad gali įkvėpti naujoviškas mintis, naujas marketingo kampanijas, akcijas, reklamas, etc.

Kviečiu stebėti bei sekti šiuos puikius specialistus ne tik jų socialinėse paskyrose ar tinklaraščiuose, bet ir spaudoje, renginiuose ir kituose kanaluose, kuriuose jie išnaudoja savo kūrybinį potencialą.

Sąrašas pateikiamas abėcėline tvarka pagal pavardę.

1. Marketingo specialistas Simonas Bartkus

S. Bartkaus tinklaraštį pirmą kartą atradau dar 2008 ar 2009 metais ir su pertraukomis paskaitau iki šiol. Jau tada tekstai pasižymėjo lengvu ir aiškiu minčių dėstymu bei įdomiomis įžvalgomis apie aviacijos rinką.

S. Bartkus dirbo su su visais dideliais aviacijos projektais Lietuvoje, buvo ilgametis LiMa valdybos pirmininkas. Dabar vadovauja Small Planet Airlines marketingo departamentui.

Facebook https://www.facebook.com/simonas.bartkus

Tinklaraštis http://simonas.bartkus.lt/blog/

 

2. Procesų efektyvumo konsultantas Nerius Jasinavičius

Pirmoji pažintis su N. Jasinavičiumi nutiko jo ir M. Voldemaro (kurį taip pat verta skaityti) tinklaraštyje www.commonsense.lt kokiais 2009-2010 metais (maždaug tuo metu, kai Omnitel įvedė Asmeninį planą). Akį patraukė kandūs, bet susimąstyti priverčiantys tekstai apie verslą, marketingą, procesų efektyvumą. Užtikrinu, kad tekstai iki šiol išlaikė tą kandumą, kompromisų neieškojimą ir įtraukiantį stilių.

N. Jasinavičius dirba UAB „TOC sprendimai“, yra sertifikuotas LEAN bei TOC ekspertas.

Facebook https://www.facebook.com/nerius.jasinavicius

Tinklaraštis www.commonsense.lt

 

3. Dizaino specialistas Robertas Jučaitis

R. Jučaičio tinklaraštį www.dizainologija.lt atradau 2009-2010 metais. Iškart sužavėjo įdomios, kritiškos įžvalgos apie dizainą, prekės ženklus, logotipus, pakuotes, stilių, šriftus, etc. Tuo metu tai buvo tarsi gaivaus vėjo gūsis, kadangi daugiau Lietuvos tinklaraščių padangėje nieko nebuvo. Nėra ir iki šiol. „Dizainologija“ yra geriausias dizaino tinklaraštis Lietuvoje, privalomas visiems, kurie nors truputį svajoja „ten kažką daryti su dizainu“.

R. Jučaitis yra dizaino studijos „Mata Hari“ įkūrėjas ir vadovas, taip pat VDA Grafinio dizaino katedros docentas.

Facebook https://www.facebook.com/Dizainologija

Tinklaraštis www.dizainologija.lt

 

4. Viešųjų ryšių ir komunikacijos specialistas Mykolas Katkus

M. Katkus mano sekamųjų sąraše atsidūrė visai neseniai, bet ne be priežasties – žmonės kalba, kad jis yra bene stipriausias viešųjų ryšių specialistas Lietuvoje.

M. Katkus yra viešųjų ryšių agenūros „VRP Hill+Knowlton Strategies“ valdybos pirmininkas.

Facebook https://www.facebook.com/mykolas.katkus

 

5. Duomenų analitikas Petras Kudaras

P. Kudaro tinklaraštį atradau labai seniai, kokiais 2007-aisiais ir su pertraukomis skaitau iki šiol. P. Kudaras paliečia įvairias, ne tik susijusias su duomenų analize, temas, ir dėl to įdomių sau įžvalgų atras daugelis.

Galbūt bus sunku patikėti, bet P. Kudaras savo tinklaraštį pildo nuo 2003 metų, tad labai tikėtina, kad tai bus ilgiausiai pildomas tinklaraštis Lietuvoje (arba bent jau patenka į TOP3).

P. Kudaras yra vienas įdomiausių duomenų analitikų Lietuvoje, o jo profesinė patirtis kalba pati už save.

Facebook https://www.facebook.com/petras.kudaras

Tinklaraštis http://petras.kudaras.lt/

 

6. Ekonomistas Žygimantas Mauricas

Asmeniškai man patinka protingos, taiklios ir verčiančios susimąstyti Ž. Maurico įžvalgos. Rašymo stilius taip pat patrauklus – lengvai suprantamas, dažniausiai paremtas statistiniais duomenimis.

Ž. Mauricas šiuo metu dirba Nordea Bank Lietuva, taip pat dėsto studentams ISM (iš studentų teko girdėti, kad Ž. Mauricas yra ir puikus dėstytojas).

Facebook https://www.facebook.com/zygimantas.mauricas

 

7. Prekybos centrų konsultantas Laurynas Mituzas

L. Mituzą atradau visai neseniai per rekomendaciją. Iškart dėmesį patraukė įdomios ir aštrios įžvalgos apie prekybos centrus Lietuvoje. L. Mituzo tinklaraštis yra vienas iš tokių, kuriuos skaitydamas labai aiškiai jauti ilgametę sukauptą patirtį ir iškart gauni greitai pritaikomų žinių.

L. Mituzas dirba danų bendrovėje Vemco, kurios pagrindinė veikla yra prekybos centrų valdymo sprendimų kūrimas.

Tinklaraštis https://laurmit.wordpress.com/

Linkedin https://www.linkedin.com/today/author/19979258

 

8. Ekonomistė Jekaterina Rojaka

J. Rojaką lengva pamėgti dėl puikaus grožio ir proto derinio, tačiau labiausiai – dėl protingų įžvalgų apie Lietuvos ir pasaulio ekonomiką.

Šiuo metu J. Rojaka vadovauja ekonominių tyrimų departamentui DNB banke.

Facebook https://www.facebook.com/jrojaka

 

9. Viešųjų ryšių ir komunikacijos specialistas Liutauras Ulevičius

Jeigu tikėsime specialistų žodžiu, kad M. Katkus yra geriausias PR specialistas Lietuvoje, tai mano manymu L. Ulevičius neabejotinai priklauso tai pačiai lygai. L. Ulevičius pasižymi tvarkingu minčių dėliojimu, lengvai ir aiškiai suprantamu minties dėstymu. L. Ulevičiaus nagrinėjami case‘ai bus įdomūs visiems, kurie nori gilinti žinias viešosios komunikacijos srityje.

Facebook https://www.facebook.com/liutaurasu

Tinklaraštis http://www.xn--uleviius-obb.lt/

 

Be abejo, tai ne vieninteliai puikūs specialistai Lietuvoje, bet ne visi aktyviai komunikuoja viešojoje erdvėje. Ką dar pridėtumėte į šį sąrašą? Pasidalinkite savo stebimais specialistais.


Patiko? Pasidalinkite FacebooklinkedinFacebooklinkedin
3 Comments

Leave a Reply to Deivydas Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.